Waarom ik dit doe - Een eerlijk verhaal

Leef je om te werken? Of is het de bedoeling dat je in enige mate productief bent, en dat je leeft volgens jouw voorwaarden? Dat jij zelf de regie hebt en niet die ander.

Herkende je jezelf in wat ik net vertelde?

Dan wil ik graag even met je sparren. Geen verkooppraatje, geen verplichtingen. Gewoon een open en kort gesprek van 20 minuten om te kijken of wat ik doe ook iets voor jou kan zijn.

Geen verplichtingen. Je bepaalt zelf of je verder wilt.